יום ראשון, 20 במרץ 2011

שתלים דנטלים בהשתלות שיניים

הנחת שתלים.
כדי למקם את השתלים, את הניתוח הראשון, חתך כירורגי (חתך) עצם החניכיים שלך הוא או היא יהיו קדח את העצמות ומניחים את הפגמים מוטבע. המנתח יכול לקחת את X - תחומי ריי כדי להבטיח השתל הוא טיפש. המנתח ואז התפרים החניכיים מעל מאשר שתלים
במהלך הזמן שיידרש.
מספר שתלים.
אם תקבל שתל עצם בו זמנית.
ברוב המקרים, השתלת למקום רק שעה או משהו כזה. אתה תרגיש קצת כאב לאחר ההליך הזה. רמה תלוי נוחות של אנשים. אבל מתואר בדרך כלל חלש מאוד.
אם השתל הוא לפני הפה, רופא השיניים יספק שן תותבת או גשר זמני, אז אין לך שום שיניים. הוא או היא תדון איתך את התוכנית לפני הניתוח.
לאחר הניתוח, הרופא תינתן אנטיביוטיקה משככי כאבים. אתה צריך גם לעקוב אחר צעדים אלה כוללים:.
אל ספריי, ואקום, או עישון. זה יכול להיות חסום לשמור את הדם איטית
אכלו מזונות רכים, להימנע מפגיעה החניכיים.
אל תנסה נטיעת אזור נקי הבאה שבוע עד שבועיים. אבל לנקות את הפה שלך, את נורמלית הנותרים. רופא השיניים שלך יכול לתת לך עזרה להסיר חיידקים לשמור על ניקיון.
אתה תוחזר המנתח לאחר 7 עד 10 ימים עם הידיים.
לאחר ההשתלה, הממוקם לסנטר, אתה צריך לחכות כמה חודשים עבור שתלי עצם משולבת. זה בדרך כלל לוקח 3 או 4 חודשים, הלסת התחתונה ו 5 או 6 חודשים של הלסתות. במהלך תקופה זו, הראש מלאכותי לעיתים קרובות נשאר מוסתר בתוך החניכיים.
שנית המבצע.
לאחר ההשתלה (עצם) או כך, אז אתה מוכן לניתוח השני. בהרדמה שלך, את המנתח, אתה תהיה קיצוץ המנתח השתל נחשף תסיר את השתלים בורג קטן מפלסטיק ולהחליף אותו כדי למנוע את המכסה של עיבוד מתכת (הצוואר) נראה כדי לכסות את הטיפול בגוף מתכת לחדר קטן . שטח מעל החניכיים, השיניים, החניכיים, הוא עדיין יכול להיות ריפוי נורמלי סביב השתלים.
באחוז קטן מאוד של מקרים עם שתל עצם אינו מצליח אם זה יקרה, רופא השיניים שלכם יכול לעשות אחד מאלה.
להסיר את השתלים, והחלפת מיידית של קצת יותר גדול של אנשים.
הסר ולאפשר מרחב במשך כמה חודשים של טיפול, ולאחר מכן נסה שנית.
עכשיו כמה רופאי שיניים להשתמש ניתוח שתל דנטלי. שתלים אלו הם עדיין בלסת ובפה פתוח, כדי לא להיות הניתוח השני הוא הכרחי.
התאוששות
באופן כללי, אתה הולך לרופא שיניים או שניים. prosthodontist. שלושה שבועות לאחר הניתוח, תהליך השנייה שהחלה הגשר שלך, כתר או תותבות עשה.
סיבוכים מהניתוח.
אפשרות של סיבוכים כלשהם הוא. בעיות פוטנציאליות עם שתלים כלל.
מדמם
זיהום
עצב סינוס (הממוקם מעל השיניים העליונות) או חלל האף.
באמצעות שתלים להחליף את התחתון, רופא השיניים שלך עשוי להיות העצבים של ניק, בתהליך הקידוח בלסת. הדבר עלול לגרום כאב או חוסר תחושה. אם קהות, זה בדרך כלל משפיע על החלק התחתון של הפה והסנטר, או הצד של הלשון. זה יכול להימשך מספר חודשים עד העצבים לרפא. במקרים מסוימים עשוי להיות קבוע.
האפשרות של עצם הלסת העליונה באמצעות מקדח או חלל האף והסינוסים, אשר עלול להוביל לזיהום. כדי להימנע מבעיה זו, מיוחד אקס - ריי היא נלקחה לפני הניתוח כדי לסייע לרופאים למצוא את העצב, הסינוסים לחלל האף
כישלון מלאכותית.
ניתוח השתל יהיה יותר מוצלח מאשר 90% מהזמן.
לפעמים סביב השתל והעצם. זה נמצא בדרך כלל במהלך הניתוח של השתל השני המנתח יכול לעשות את זה רופף. במקרה זה, ההשתלה של "כישלון" נמחקה. ניתן גם המקום מיד או לאחר ההשתלה בכל עת.
לפעמים שתל עצם נכשל לאחר השלב הראשון של המבצע. סיבות אפשריות.
ניתוח טראומה.
זיהום סביב השתל.
עישון - זה נראה להפחית את זרימת הדם טיפול חניכיים ועצמות, עלולים להפריע לתהליך מליטה.
היעדר עצמות בריאות - אם אין מספיק כדי לשמור על היציבות של שתלי עצם, אינטגרציה ניידים של העצם המושתל לא יקרה.
אלרגיה טיטניום - אלה הם נדירים ביותר.
בכוח מופרז או לא השתלת דרך מאוזנת, בגלל השיניים ב לעיסה לבוא יחד כדי לדבר על (מוגבל).
בעיות עלולות להתפתח גם שנים לאחר ההשתלה. לדוגמה, עם השיניים הטבעיות והחניכיים רקמת החניכיים סביב השתל יכול להידבק בחיידקים. זה יוביל מודל מחלת חניכיים. periimplantitis יודע שאם לא מטופל בזמן, מצב זה עלול להוביל לאובדן העצם. משוחרר מן השתלים, והיא הוסרה. ככלל, במצב זה ניתן לטפל באופן דומה לטיפול של מחלת חניכיים, המשפיעים על השיניים הטבעיות.
סוגים אחרים של סיבוכים שעלולים להתעורר בזמן הפילוג. אם מוטבע או מושתלים לתמיכה ושיקום (, כתר או גשר שנן) ניתן לחלק, בדרך כלל מה קורה אם אתה נושך. (בין השיניים לבוא יחד) אינו מיושר כראוי. אם אתם נושכים מדי בכוח רב עשוי להיות ממוקם בתוך שחזור או תיקון שתל שבור הוא קבוע בדרך כלל. עם זאת, שתלים מקרע הסיר.
ההפרדה של השתל, כמו זיהום או עשוי להיות מוחלף עם שתלים חדשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה