יום ראשון, 20 במרץ 2011

החלמה משתל דנטלי

אני שתל דנטלי במשך שנתיים. לפני כמה שנים אחד של השיניים הטוחנות שלי יש חלל רע והוא זקוק לתשומת לב. במשך כמה שנים אני חי עם מלית. ואז הידרדר עד כדי כך שזה טיפול שורש וכתר. טיפול שורש לא גרוע כמו כמה לדמיין. הם פשוט הליך מעצבן עם novocaine הנגאובר ארוכה. היו לי כמה לא זוכר את החוויה הנוראה. הטריק הוא שיש להם מישהו שיש לו סמכות שיפוט. כמה שנים חלפו כתר ממקומן. מתברר כי המזח היה רקוב מכדי לספק בסיס הכתר ואני, סוף סוף, אז הוא הוציא שלמה. היו לי שלוש אפשרויות כרגע. קבל את הגשר, לקבל שתלים, או חיים בנפרד.
אני בחרתי את הזולה והקלה ביותר. אני פשוט השאירו ואקום. הוזהרתי כי הפער בין השיניים גורם לשיניים האחרות כדי לסגור על מנת למלא את החלל הריק, גורם לבעיות נוספות בעתיד עם שיניים עקומות ושטחים פתוחים אחרים החלטתי לקבל אותו לתיקון בהקדם הייתי מוכן נפשית וכלכלית. שש שנים חלפו, במהלך ביקור במשרד של המנתח אוראלי עבור שן בינה, החלטתי שזה הזמן להוציא את הפער מלא על ידי השתל. למרבה המזל, במשך תקופה ארוכה סביב השיניים שמרו את עמדתם לא התכופף כדי למלא את החלל הריק. ישנו גם סיכון של איבוד מסת העצם באזור זה קשה השתל, אך שוב, למרבה המזל, עצם הלסת שלי, כנראה, לא נפגעו גם כן. וכך, לאחר ייסורים של בעל שיני הבינה שלי בצד, המנתח הוא מוברג לבסיס של השתל טיטניום. ההליך מורכב מקדחות, ratchets ו ברגים, הרגשתי כאילו הייתי בחנות המכונה, שפותחה על ידי מכונאי. Robocop יהיה גאה. כעבור כמה חודשים, עם כובע בורג קשורה קשר הדוק הלסת שלי, אני סוף סוף קיבלתי את הכתר שוב היה לי סט מלא של שיניים.
שתלים דנטליים, אם הזכות מותקן, ממש נס של הרפואה המודרנית. הם עובדים ומרגישים כמו שיניים טבעיות, וגם במובנים מסוימים הם אפילו טוב יותר כי יש להם חיים שלמים ללא הסיכון של חללים. בעוד טיפול הולם כדי לשמור אותם נקיים, אנחנו לא יכולים לשנות את המצב. בנוסף בסוף השבוע, בזמן האכילה, פתאום הרגשתי את הטבעת, זרקו אותו לתוך פיו. מלט התדרדר ואת הכתר היה רופף. עטפתי את הטבעת במגבת והלכתי על סוף השבוע שלי עם בסיס של השתל חשוף, הקרסול טבעי מתוך מבט של החניכיים שלי.
ללכת לרופא שיניים היום כדי לקבל את השחרור קורונה, שאלתי מדוע המכשיר היה בחינם פעם. התשובה היתה כי רופא השיניים שלי בחרה להשתמש בטון זמני במקום קבוע. זה יהפוך קל חיסול צריך להיות צורך לעבוד בתחום כדי לתקן את כל הבעיות. הבעיה היא כי במהלך סוף השבוע יומיים של מסטיק שגדל סביב הבסיס של הגורמים צביטה כואבת, כאשר הכתר הונח על העליונה. אתה מרגיש לא בנוח כאשר ראיתי את רופא השיניים כדי להוסיף משהו כמו סכין גילוח בפיו כדי להסיר עודפי שרף. יריות פה ושם, ואת כתר ניתנה מקומו עם ירידה נוספת של בטון זמני. הוא היה מוכן לעבוד מיד.
כפי שאני מבין אותה, שתלים דנטליים הם לא מתאים לכל אחד. ככל הנראה, הם זקוקים עצם לסת חזקה עוגן עם מרחק מספיק מן העצבים וחלקים אחרים כדי למנוע פגיעה בפנים. בנוסף, הם יקרים ויש להם זכה לסיקור מועט או לא מן תוכניות ביטוח רבות. אבל אם אתה מועמד טוב כדי לקבל אחד, הם עשויים להיות שווה מבט. ודא זה נעשה על ידי כירורג פה מוסמך.

הגיע הזמן שיהיה לי את הפה שלי. אבל, כמו הניסיון שלי מראה, לא כל ביטחון רופא מיומן היטב בהליך זה. עם השקעות, בפרט, לשיקום מלא של הפה, אתה רוצה את רופא השיניים הטוב ביותר עבור ההליך שלך, אולי אתה יכול למצוא.
במקרה שלי, זה היה רופא Golpa, ואני הייתי מוכן לקחת חלק התיירות מעט, טיסות רפואיים פעמים רבות בלאס וגאס עשה. כפי שהתברר, זה לא היה נדיר כמו שחשבתי. ד"ר Golpa חולים, פשוטו כמשמעו, בכל רחבי העולם, כולל מועמדים איסוף גברת גב '/ של אנשים שעובדים על פרוטוקול יעיל המאפשר לו לבצע רבות של מטמורפוזה של חיוך רק כמה ביקורים. ובגלל שהוא מומחה בכל תחומי רפואת שיניים, שתלים קוסמטיים, אין כיום טיפול רפואי עבור חלק זה לבין הרופא על חלק זה, כך גם במקרים מורכבים יותר כמו שלי ניתן לטפל מרחוק. זה לא כואב, כי משרדו נמצא בלאס וגאס, מדי! עם מתכנן לתמוך מעט, החוויה יכולה להפוך סדרה של טיפול מיני, חופשה, ואת הבונוס הסופי הוא כי הטיסות ללאס וגאס עם המון, וגם זול.
אני לא אומר כי רופא השיניים אינה יכולה לספק את מה שאתה צריך קרוב לבית - אבל לוודא שאתה באמת עשה את הבחירה הנכונה ולקבל חוות דעת שנייה, אם יש לך ספקות כלשהם. בקש לדבר עם חולים אחרים ו מחקר רפואי והליכי בזהירות. במקרה שלי, אני חשבתי שזה היה יותר זול לטוס ללאס וגאס כדי לראות את הרופא Golpa, שבו למדתי כל כך טוב לוודא שהכל נעשה כהלכה בפעם הראשונה.
הצעד הראשון היה ההחלטה של ​​שיניים חסרות. הלכתי בלאס וגאס היו שלוש הודעות של טיטניום המושתל בו שיניים חסרות. ד"ר Golpa נבנה גשר זמני כדי להסתיר את השיניים לחתוך את הגשרים לפני, אז אני לא מסתובב עם חורים גדולים בתוך הפה שלך.
טסתי הביתה כעבור יומיים עם משככי כאבים מרשם כי מעולם לא פגשתי. נוחות לי ממש בזמן הטיסה, את הלחץ בתא. ברגע שאני ירד מן המטוס, הייתי בסדר.
שימו לב הצוות של ד"ר Golpa - פנטסטי! זו הייתה חוויה מאוד שונה בשבילי כמו נחרדתי ביקור במשרד שיניים. לעיתים קרובות אני מרגיש לטפל בי בתיעוב יש בעיות שיניים, ראשית, והרצה במשך שנתיים. כל חבר מועצת המנהלים ד"ר Golpa, נראה מאושר עם שינוי של ההגעה שלך, כפי שאתה, וזה עושה הבדל גדול בחוויה הכוללת.
הסתכלתי דרך עשרות "לפני" ו"א חרי "תמונות של חולים ד"ר Golpa. הוקל לי לראות כי גם במקרים קיצוניים ביותר, תמיד היה משהו דומה, אם כי השתפר הרבה, שיניו לנפש. זה לא היה תהליך עוגיה מחתך, כי אני לא הייתי דואג הרבה שיניים לבנות גדול שנראה כמו אף אחד אחר.
אני כבר רושם עשה, והראה לי דגם של מה השיניים שלי נראו. כמעט בכיתי. הרגשתי כמו השיניים שלי כשהייתי נער. שכחתי - אבל מיד זיהיתי. קשה לתאר איך הוא הרגיש.
ההתאוששות שלי בלי סיבוכים, אם כי הייתי עובד שסבל קצת עם שתלים דנטאליים ותהיתי איך זה יהיה. בעיקרון, זה היה דבר. אני לא זקוק לתרופות נגד כאבים. אני רק צריך לקחת שני ימי חופש, לטוס הביתה לסוף השבוע. אני עייפה, בעיקר שינויים במזג האוויר, אבל חוץ מזה הוא היה, כאילו לא קרה כלום.
אמרתי לעמיתי על ההרפתקה שלו, וכולם רצו להסתכל לתוך הפה. אתה לא יכול לעשות - אני נורא, ואמר כי הוא לא ירמה בעוד אני לא גמרתי! כולם היו מופתעים, כי חזרתי לעבוד ולהרגיש טוב כל כך מהר. עם זאת, לא הופתעתי. דיברתי עם המטופל אחרים שתל דנטלי של ד"ר Golpa ואמר כל מה שהוא עושה, הוא עובד, ואת כאב וריפוי לא באמת בעיה.
היתה לי הזדמנות לדבר עם מר Golpa על הצלחתה של שתלים - כמעט 100 אחוז, ומי שלא היה עם חולה chomped למטה על העצם סטייק בתקופת ההחלמה, אשר אמר שיש להימנע ממנו. אתה יכול לאכול למדי בדרך כלל, או לפחות אני לא, אבל אתה רוצה להימנע מוצרים מסוכנים אחרים, קשה ללעוס.
ד"ר Golpa נראה מופתע, אבל אמרתי לו מה שקראתי בפורומים רופאי שיניים אחרים, שם הם דנו בבעיות רבות כי הם לפעמים יש את השתלים. הוא אמר שהוא פשוט הפך פרוטוקול זה מבטל את הסיכון של זיהום, אבל אני חושב שזה משהו מיומנות מיוחדת, כישרון חכם, טבעי עבור הניתוח עצמו. וכמו שהוא עושה שיחזורים מדי, הוא היה "התמונה הגדולה" לקחת על התהליך כולו.
כפי שאמרתי קודם, הרגשתי יותר בטוח, מאובטח, מגובים עם השתל החדש שלי במקום, בידיעה שהם מעוגנים הלסת שלי למנוע אובדן העצם ואת הפנים את השינוי.

תגובה 1:

  1. רופא שיניים דוקטור ירון חביב יכול לעזור גם לאלו הסובלים מנחירות, הכנסו למידע נוסף http://www.yaronhaviv.co.il/

    השבמחק