יום ראשון, 20 במרץ 2011

השתלות שיניים

כשמדובר שתלים, אתה שואל החולים שלך כדי להאיץ את תהליך השתילה. אבל לפני להמר על זה ערימות הסיכויים הגישה לטובתך.
אחרי שנים של הערכה של השתלים מיד לאחר עקירת שן עם גישה רכס של תחזוקה מתעכב הן בהשוואה, ניתוח שאיבת מדויקת במטרה אם היא לשמור על עמוד buccal, ערבויות אובדן מיידי הקישור הוא פחות. סוכני Resorptive לאחר עקירת שן שבו שני הצדדים נראה: בתוך ומחוץ למדינה המארחת.
עצם טיטניום גדל. חלק מהטיפול פני השתל כדי לשפר את האפשרות היום. המפתח לכך הוא הקישור המיידי כדי לקבוע את נוקשות הראשונית. אם השתל יכול להעביר לו הזדמנות להחלים. ריק מסביב העצם סביב השתל יכול להיות זול ומשביע את הבקבוק מלא. אם הסגר העיקרי אינו מגיע למיצוי, כך הממברנה שאינם נספגים, כגון סוגי PTFE להתנהג טוב לפרוש.
כאשר פער גדול סביב סעיף Krstal השתל אנחנו לא רוצים להעמיס קיימת שתלים מיידית. הלחץ Krstal סגרי באזור הזה לא יאפשר קישורים הטיפול ממוקד מספיק כדי ליצור אובייקט מוצק. ואז להתחיל בתוך הכיס של פשרה. הנוקשות של החיבור חייב להיות מדוד. זה יכול להיות דרך מוצק כדי לשמור על כל תנועה במהלך הטיפול תוקנה, אבל לא חזק מספיק כדי למנוע תנועה תחת עומס סגרי. מספר רב של שתלים שתלים העמסה מיידית מיד לעזרה. הרעיון של גישה "שיניים". שתלים מרובים ניתן splinted כדי למנוע תנועה ולאפשר ריפוי תוך מתן תותב המטופל מקובל קבוע זמני. הצלחתי לחלץ שיניים, שתלים כמה להחליף מיקום זמני הוכיחה השנה עם 100 אחוז עכשיו.
היו לי גם הזדמנות לבצע חילוץ סימולטני, סינוס ומיד לשים את הקישור השתל בהצלחה במקרים דומים נבחרו. חשוב לבחור המקרים. האם לאפשר לחולים להוביל אותך "להאיץ את התהליך" להביא לך לקבל החלטות לא אכפת. אם יש לך חיבור עבה מאוד נוקשה מאפשרת, כך שיטות יכול לעבוד. אם לא, אז הדברים להידחות. כל תהליך כרוך בהוספת את הסיכון של קודמו, ההימור.

תגובה 1:

  1. מלחיץ לחשוב שיום אחד אצטרך לעבור את התהליך של השתלת שיניים. באמת. ה
    שיננית שלי אמרה שבסופו של דבר, מגיעים לגיל שאין בו מנוס מזה.

    השבמחק