יום שני, 21 במרץ 2011

שתלים בזלים והשתלות שיניים

שתלים דנטליים -
השתלות שתלים דיסק - שתלים בזלים
     
 השתלה, לעומת מנהלי ההתקן המתאימים
שיטת אימות, אנשים רבים יש שיניים. רבים מהם חליפת מאבק, עששת עקב חוסר מקום הנשיכה, לא מתאימים. רופא השיניים, רופא השיניים יכול לספק פתרונות רבים, לא המכשיר עדיין מוגבל הידע קסם מדעיים פתרונות כדי ליצור אותם. כפי שזה קורה, אנשים רבים, שתלים יש כמות קטנה מאוד של עצם הלסת, שתלים יכולים לשמש והתקנת על בסיס של האוכלוסייה. אם אתה משתמש השתל בורג 16-10 מ"מ אורך, כך הזריקה היא בדרך כלל כל כך. אנשים הם עצמות אדם מחוסר יכולת פיתוח מוגבל של פתרונות שתל דנטלי, שתלים מהדיסק. שתל דנטלי ו דיסק, וליישם, אבל פחות או יותר מאשר עצמות שלהם, מהצד
     
     
האם שתלים דנטליים, טיפוח, בהתאם לצרכים של אזורים שונים של המדינה עצם בפה, אבל אחר בדיסק, וגדל בדרך כלל. כיוון אחורי (עיין מבחינת) יש עוד כמה שיניים לעצם שתל עצם הלסת. זו הסיבה לשימוש בחלק כלשהו של המנתח השתלת עצם. לידיעתך רנטגן התמונה, מן שתלים בלסת. ב - - הרביעי של שתלים, שתלים הזוויות להשתמש בכל זאת. אולי
עם זאת, שיטת הקריאה - ו - ארבעה אתרים במאמרים אחרים.
מוזרק למנוע את רופא השיניים לפני שאתה מפעיל את העומס על השתל, או לשבור Ahgrom סיכון של כישלון של שתלים, אנא בניצב הזווית של הלסת. בשנת הלימודים האחרונה, שתלים הוכחו להפוך את בזווית של 45 מעלות רחב, וכמה כללים נוקשים, אין סכנה, הם חייבים לנקוט בפעולה מיידית.
     
     
כללים של שתל דנטלי דיסק
כללי רפואת שיניים היא להסיר את מנוע הנחת על המקום הוא אחד הכללים החשובים ביותר. כי נכנסו למפעל מבחוץ, ואנשים אחרת, להפריע לקליטת הצמח, גרימת רטט, ואת השפה, אשר ייקלטו על ידי אותו להיות מודאג העיתונות שוב. לכן, יש לנו עובדות אחרות ישירות לעגן את השתל אין השתלת סטנדרטי. לפיכך, הרופאים קבוע באופן זמני את הגשר, המאפשר ניתוח השתל לאבטח באותו יום. לכן, לפני שאתם עוזבים יום אחד בפה, מאחורי שיניים קבועות! (אבל מוקדם עדיין, יכול להיות בשבוע שעבר !!!).
שדרג את השיניים של שני אלה, ואתה צריך להקל את הנטל של שתילה מחדש. מחקרים אחרונים הוכיחו כי ניתן לקרוא את הכתר של השתלות בלסת העליונה 10 שנים, יש סיכויים טובים להצלחה בתחום מיד. כל זה 3 חודשים palatal ועמדות של הכתר mandibular שישה חודשים, אשר הסתירה בין מה שאתה צריך לחכות לפני הזריקה ואת יצוין כי האמצעים שננקטו כדי למנוע בלבול.
     
נטיעות של הדיסק, אתם צריכים לשלם לנו, ולכן אנחנו צריכים העמסה שלהם בכל מקרה, אתה יכול למנוע מהם המשתנים. לאן לייצא? פתרון דרך הצגתו של שרירי הלסת של תיבת בוטולינום טוקסין. כן, בוטוקס אותו בשימוש הקוסמטיקה לסלול את הקמטים, את השימוש בריכוזים שונים כדי להפחית את כוח השרירים. מדור מיוחד של השלישי כרגיל, היא בהדרגה, לאחר כשלושה חודשים לאחר ההזרקה של רעלן הבוטולינום בכוח השרירים חזרו למסלולם. פחת והפחתות, יכול להיספג כוח משאבת זמנית בלי להעמיס.
     
כלל נוסף: שתלים כל שתה באותו הזמן באשכול זהה. זה ההשתלה, ואת כנס על צמח לטעון לפירוק נשק - היה קשה להעמיד פנים יותר . שתל קבוע עם קבוצת העבודה.
     
מדוע שתלים כיצד להשתמש בדיסק?
שתלים של המפלגה על ידי עובר על הסנטר, תוך הימנעות נזק הצינור העצבי. היא להציג שיטות חלופיות שנמצאות בשימוש בתדירות גבוהה יותר מאשר שתל דנטלי (ראה להלן) לתחתית.
יישום (על בסיס השתלת) שיטה, בשם העיקרון של עצמות השתלת בזאלים - משאבת מלאכותית, כולל מילוי מסגרת המתכת היה אמור להיות קשה - להתקין העצם פנימיים וחיצוניים
בנוסף, השתלים דורשים מיומנויות גבוהות כדי לשמש לגידול של סוג זה של אימון. בזמן כתיבת שורות אלה, מספר הרופאים שהוכשרו בשיטה הוא נמוך מאוד. עם זאת, אובדן שיניים או שיניים תותבות, בעיה עקב חוסר שיניים עזים העצם (חקלאות שתלים, ואת לפחות) לא להשתמש בשיטות מסורתיות לפתור, בשיטה זו זה בדרך אחרת, אך במקרים מסוימים, ניתן לבטל את הצרכים המים להעלות את הסינוס הוא נורמלי, אין פתרון.
     
     
עלות הדיסק בזריקה
באמצעות שיטה זו, העלות הגבוהה של חלקים ורכיבים, בפרט, במקום איך לספק את רמת הזרקה, ועלויות גבוהות הכרוכות בהפעלת (עצם המבנה / Pocket החיסונית ולהעלות את העלות הכוללת של השיקום, הדרך המסורתית. ..). 75 000 שקלים - תהליך השתילה את הדיסק כדי ליצור גשר קבוע שונה מהעדר מוחלט של שיקום לסת 50.000 ש"ח ניתן לשלב עם ההשתלה. העדר כל - הן במחירים נמוכים יותר. ההתנהגות של הגרסה השנייה, עובי הכיס של עצמות של המעלית מחכה שמונה חודשים שתלים, ואם כן, הוא סופג אותם, וליצור חדש Ahshineime שישה חודשים שתל דנטלי שתל המשלב דיסק אתה יכול להפחית את הכיס להרים הוא מתוך שום חיסכון משמעותי בעלויות וזמן ההמתנה לעבודה . שיטות אחרות, זמן וכסף כי אתה יכול לספק לך: לגדול בטווח הקצר, ואת הנטייה של ההשתלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה